eeffie Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Ik wilde eens een ander image proberen dan Gemini en heb OoZoon CVS gedownload en geïnstalleerd. Nu wilde ik wat lpugins installeren middels de blauwe knop maar zogauw ik daar op druk, krijg ik het PiP-menu te zien. Hoe krijg ik de plugins "aan de praat"? Eeffie
arie kanarie Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 ik meen dat dit bij oozoon via de menu knop ging. tis wel al een tijdje geleden, dat ik oozoon geprobeerd heb. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Littlesat Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 Waarschijnlijk is een plugin gecrasht... Ff handmatig een plugin starten en het zal wel weer werken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
eeffie Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Geplaatst: 30 maart 2007 Arie, Nee daar kan ik niks bijzonders vinden. Menu is bijna identiek aan het menu in Gemini. Ik kan dan via "spelletjes/plugins" naar de plugin-browser gaan maar daar krijg ik (net als in Gemini) alleen de mogelijkheid om te kiezen tussen Systemplugins (waar wirelesslan staat die ik gedownload heb), extensions (waar alleen "nemesis" en "zappingalternatives" staan) en demoplugins (waar alleen "testplugin" staat die ik ook gedownload heb). Ik wil (net zoals bij Gemini) via de blauwe knop bv ccam kunnen downloaden. Dat lukt me dus helaas niet. Kun je nog eens in jouw geheugen graven? Eeffie
eeffie Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Geplaatst: 30 maart 2007 >>Waarschijnlijk is een plugin gecrasht... >>Ff handmatig een plugin starten en het zal wel weer werken. Ik heb wel geprobeerd een plugin die ik gedownload heb (zie ook een ander bericht van mij) te starten en dat lukt ook wel maar via de blauwe knop (lang of kort ingedrukt) krijg ik alleen het PiP-menu. Of bedoel je wat anders en begrijp ik je dus niet goed? Eeffie
Radix Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 Ik denk OozooN de blauwe knop functionaliteit niet heeft en dat het ook zo eigen is aan de CVS images van Enigma 2, als ik me niet vergis Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
eeffie Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Geplaatst: 30 maart 2007 >>Ik denk OozooN de blauwe knop functionaliteit niet heeft Houdt dit in dat ik geen addons kan installeren? Dus ook geen cccam? Dus als ik dan intern wil sharen moet ik het kaartje in de 7025 plaatsen? Eeffie
Radix Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 of anders gewoon manueel installeren via Telnet, dat zou wel moeten lukken Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
FNONAMUS Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 Hoe bevalt dat Ozoon voor de rest eigenlijk?? Wat zijn nu juist betere/slechtere punten erin? Of ander topic starten? Todays dummy is tomorrows expert!
eeffie Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Geplaatst: 31 maart 2007 >>of anders gewoon manueel installeren via Telnet, dat zou wel moeten lukken Ik heb gezocht hoe dit te doen bij de 7025 maar kan daar niks over vinden. Wellicht zoek ik ook niet goed. Is er iemand die een link heeft of uit kan leggen hoe ik cccam manueel installeer in de 7025? B.v.d. Eeffie
Joecks Geplaatst: 31 maart 2007 Geplaatst: 31 maart 2007 je kan de file in de bijlage installeren , is voor alle CVS Images, dus ook voor OoZooN. Bestand kopieeren naar je Dreambox , bijvoorbeeld naar je /tmp directory Telnet naar je Dreambox en vanuit je /tmp directory de volgende opdracht geven om te installeren: ipkg install enigma2.emupack.cvs_1.0-r1_dm7025.ipk Bevat CCcam 1.6.1, Scam e2 23.03.06 Is geen 1.7 maar deze werkt perfect, ik gebruik het icm Boxman images... Succes Joecks LET OP !!! Bestand uit bijlage even renamen , eindigd nu op .zip , dit moet je even van de filenaam afhalen zodat je een ipk file over houd... ipk files kan ik niet uploaden...... Ook even kijken of de filnaam nog goed is, moet zijn : enigma2.emupack.cvs_1.0-r1_dm7025.ipk 1342117-enigma2.emupack.cvs_1.0-r1_dm7025.ipk.zip VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
eeffie Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb deze geïnstalleerd en nadat ik mijn cccam.cfg naar de box had overgezet werkt het! Bedankt. Het probleem van de blauwe knop is hiermee helaas nog niet opgelost maar ik heb in ieder geval beeld. Mocht iemand me nog met die blauwe knop kunnen helpen dan graag. Eeffie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen