Ga naar inhoud


Diverse tegenstrijdigheden CanaalDigitaal.


John van Vliet

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een maandje terug 2 weken alles bekijken op mijn Irdeto2 kaartje.

 

Ik ingevuld dat ik dat wel wilde, maar niets alles kijken alleen Sport 1 en RNN7.

 

Omdat ik 1 seca en 1 irdeto kaartje heb (settop pakket), dacht ik misschien komt hier ook nog wel een actie op, maar nee.

 

Omdat de prijzen toch omhoog gingen, kwam er voor mij niet eens zoveel per maand bij wanneer ik het basispakket en een 1 euro settop pakket (voor de irdeto) zou nemen. Echter irdeto2 termijn was net afgelopen en seca termijn had nog een maand.

Ik verwachtte dat ik 4,95 moest betalen (had online aangemeld) maar er stond op de rekening 9,95 (voor schriftelijk), ook had ik nog 3,33 terug moeten krijgen van de maand april (setttop) nu betaal ik dus voor de maand april 7,95 + 3,33.

 

Nog geen week later krijg ik een aanbieding binnen om over te stappen naar het basis pakket, waarbij de eerste 3 maanden gratis. Ik een briefje gestuurd naar CD omdat mijn eigen aanmelding pas op 1 april inging. Echter CD is niet coulant en wijs de korting van 3 maanden van de hand.

 

Klant vriendelijkheid is niet echt hun sterkste kant, maar je kan nu eenmaal niet naar een andere provider, helaas...

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...