Ga naar inhoud

[all] geen signaal C+ wel alle andere zenders op astra

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een dreambox en een schotel van 90 cm met motor, als ik ga draaien met de schotel heb ik ontvangst van over de 80% op alle zenders ook op de astra bij premiere etc.. Alleen het pakket van C+ Nederland blijft problemen geven, vannacht had ik weer heel even beeld nadat ik een nieuwe zenderlijst( picard ) erin had gezet maar kwam niet hoger dan 69 procent bij alle zenders van dit pakket, alles vast gezet maar vanmorgen was de ontvangst weer gezakt onder de 60% dus weer geen beeld, heeft iemand anders ook dit probleem en weet er misschien iemand een oplossing voor. Weet niet of dit nu aan de schotel ligt of toch aan verkeerde settings, schotel lijkt me niet logisch omdat alle andere zenders wel over de 80% signaal geven zowel astra-hotbird als alle andere sat's.

Geplaatst:

je zou een herflash kunnen overwegen echter denk ik eerder dat het aan bijv. je lnb ligt.

de Duitsers hebben een veel sterker signaal dan de Nederlandse transponder. op een 90cm. schotel zou je toch ook rond de 90% SGN signaal mogen verwachten.

ik heb hier op een 95cm. offset schotel een signaal van rond de 85% op de NL-zenders en, uiteraard, hoger op de Duitsers. Niet dat jij hier wat aan hebt maar zo heb je wel vergelijkingsmateriaal.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

en is het signaal van de nederlandse zenders s'nachts sterker, ga komende week een andere lnb halen, maar s'nachts heb ik wel signaal op het c+ pakket( niet denderend signaal maar genoeg om beeld te hebben zonder haperingen ).

Geplaatst:

heb de lnb vervangen maar het probleem is hiermee niet weg, alle zenders ok behalve pakket c+ en s'nachts wel beeld op deze zenders

Geplaatst:

heb inmiddels weer beeld op sport 1, film 1 etc. alleen tele2 en een paar kleine zenders zoals bvn blijven problemen geven met bereik 63%

Geplaatst:

heb inmiddels weer beeld op sport 1, film 1 etc. alleen tele2 en een paar kleine zenders zoals bvn blijven problemen geven met bereik 63%, in dreambox staat 22000-12574-5/6 fec h bij tele2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen