Ga naar inhoud

[7000S] Verbinding met internet duurt lang

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik mijn dreambox opstart duurt het heel lang tot dat hij verbinding maakt met internet,en dit is heel lastig met gbox.Meestal moet ik gbox opnieuw starten.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Geplaatst:

welk image ?

als je bijv. een Pli of Gemini image opstart en je logt vervolgens in via telnet, ping dan eens www.sat4all.com. krijg je dan een time-out of krijg je antwoord ?

zal je zien dat het niet aan je verbinding ligt maar aan gbox. zoals je weet kunnen we dat niet bespreken op sat4all.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

ook als ik bij addons druk met ab duurt het ook wel lang,ik gebruik gemini.Ik denk zelf niet dat het aan gbox ligt.

Geplaatst:

wat heb je bij nameserver ingevuld in de communicatiesettings van je dreambox ? het ip-adres van de router toevallig ? dit kan op zich geen kwaad. je zou, als test, ook eens het primaire DNS van je provider hier in kunnen vullen, misschien resolved je router wel niet goed meer (haal de spanning van de router er eens af en zet deze er weer op).

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Citaat:
wat heb je bij nameserver ingevuld in de communicatiesettings van je dreambox ? het ip-adres van de router toevallig ? dit kan op zich geen kwaad. je zou, als test, ook eens het primaire DNS van je provider hier in kunnen vullen, misschien resolved je router wel niet goed meer (haal de spanning van de router er eens af en zet deze er weer op).

merDe

wat betekent resolved

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen