Gast Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Is dat normaal dat de stab rotor HH 90 onder spannning staat als ik aan de schotel komt voel ik dat er stroom op zit en nog iets ik moet hem af en toe opnieuw naar de nul stand brengen omdat hij niet meer weet wat hij moet doen kan iemand daar mij mee helpen a.u.b.
Gast Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Het ziet er uit dat dat een lekstroom vanaf de ontvanger is. Op zich niet gevaarlijk, soms wil het helpen de stekker van de ontvanger andersom in het stopcontact te doen. De fasekant wordt dan de nul.
Albert_H Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 PieterB geeft al aan dat het niet gevaarlijk is, maar als je er meer van wilt weten lees dan dit topic er maar eens op na. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Heb ik ook wel eens, geen zorgen, Ik deed hetzelfde als PieterB, gewoon de stekkers eruit (ook van je rotor!),20 seconden wachten, Stab rotor naar het nul-punt draaien en alles is weer okay (P.S Ik heb amalgaan vullingen in een paar kiezen dus weet ik meteen wanneer er spanning op de schotel staat, geen prettig gevoel overigens). Maar maak je er niet druk om, ik heb nog nooit sluiting gehad; Wat ik je wel aanraad is om zo'n "zekerheids-stekker" te kopen (zo'n stekker waar een lampje op brandt -waar een zekering in zit- maar ik weet niet hoe zo'n ding heet, maar in bijna elke bouwmarkt is ie te koop ik heb er 2 maar nog nooit is er een doorgeslagen). Maar waar het op neer komt: maak je geen zorgen. Groetjes, Tom.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen