Robertus Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Ik ben gestopt met roken en van het rookgeld wat ik nu uitspaar ben ik hard aan het sparen voor een dm8000. Met veel belangstelling volg ik nu de berichtgeving rondom de dm600 maar ik mis het volgende; Hoe zijn de ervaringen met o.a. de beeld en geluidkwaliteit in verschil met andere merken en de vorige generatie dm' s? Zapt ie sneller? Komt de extra power van pas? Maw, ik zou geen discussie willen vragen enkel de huis, tuin en keuken ervaringen, dus bij deze : ........
Ron Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Een 600 is grofweg gewoon een 500 met veel meer geheugen, een luxere afstandsbediening en de mogelijkheid een laptop hdd te plaatsen en een mooier deuske er omheen. Je moet dus geen wereldwonderen verwachten zoals beter beeld e.d. want dat is gewoon niet van toepassing. Ron
Roodkapke Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Hij is in gebruik wel soepeler dan een 500. Maar verwacht geen wonderen, het is echt nog geen 7020. Maar wel een erg leuk speeldoosje, en zeker een volwaardige opvolger van de 500. PLinux member
Ron Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 48MB was gewoon (net) niet genoeg in de 500. Vandaar dat de 600 het met 96 MB ook beter doet (denk ik). Ron
Gast Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Kan iemand vertellen of testen of het Lan probleem die de 500S had in de 600 zijn opgelost. Dit ivm streamen naar de laptop of pc. Kan iemand een foto van de afstandsbediening plaatsen Ik vraag dit omdat ik zelf een 500S heb en een ab van de 7000. Hiermee kan ik de volume van de tv regelen
Roodkapke Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 De ab die erbij zit is de grote. Die je dus gewent bent van de 7k. Streamen gaat hier okee, maar ik hoor ook berichten die iets minder zijn. WebXtv draait hier iig tadeloos. Heb vanmiddag 1 uur gekeken, en geen enkele hik. Dat kun je met een 500 vergeten, dus ik denk dat het beter is. PLinux member
Gast Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Citaat: 48MB was gewoon (net) niet genoeg in de 500. Vandaar dat de 600 het met 96 MB ook beter doet (denk ik). Het is meer de flash die het verschil maakt. Met slechts een paar vrije sectoren NOR flash zit je continu te GC-en, en terwijl hij daar druk mee is, blokkeert de flash.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen