Gast Geplaatst: 16 april 2007 Geplaatst: 16 april 2007 Vanochtend heb ik mijn Dreambox PVR 600 opgehaald. Nu wil ik er een andere image opzetten Hiervoor gebruik ik mijn laptop met wifi en een usb to serial kabel. Hiermee kon ik mijn 500S altijd patchen alleen nu bij de 600 lukt het niet. Software is Dreamup 1.3.0.2 Als ik dan verbinding wil maken met mijn box krijg ik de volgende melding. 16:08:43 box type: DM600PVR Found injectable DCA at pos 219845 Voor de rest gebeurd er niets. Dus ik kom ook niet in mijn box Wet iemand wat er hier aan de hand is. Ik heb ook al de volgende meldingen gehad COM: The hardware detected a break condition. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. COM: The hardware detected a framing error. 15:53:50 box type: DM600PVR Found injectable DCA at pos 219845
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen