kitt Geplaatst: 18 april 2007 Geplaatst: 18 april 2007 Sinds ik de combinatie mgcamd1.22/newcs1.20 gebruik , heb ik geregeld dat MGCAMD crashed , kom dan thuis en wil opnames bekijken ..alles zwart . Beeld staat vast en als ik kijk via Telnet draait Mgcamd1.22 niet meer .. Echter newscs werkt wel nog , ik start dan gewoon weer via telnet mgcamd en floep direct beeld .. Iemand ook dezelfde ervaringen hiermee ? Met Mgcamd1.16/newcs nooit problemen gehad .. Tom Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch
Ome Merde Geplaatst: 19 april 2007 Geplaatst: 19 april 2007 en als je weer downgrade naar 1.16 ? blijft het dan wel weer werken ? evt een cronjob aanmaken waarin je mgcamd herstart op een bepaald tijdstip. merDe deze ruimte is te huur
kitt Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Geplaatst: 19 april 2007 Ben nu terug naar 1.16/news1.19 eens zien hoelang het nu duurt .. Kheb zo de indruk dat Mgcamd crashed bij het schakelen naar een andere zender voor opnames ... alhoewel heb ook al gehad dat ie middden in een opname ermee ophoud.. met als gevolg een programma die maar half opgenomen is .. Is bizar , heb vroeger nooit problemen gehad , was voor mij de ideale combinatie mgcamd_newcs ( vooral omdak ik vaak opneem en naar een andere gecodeerde zender op dezelfde transponder wil kijken ) .. Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch
rai Geplaatst: 19 april 2007 Geplaatst: 19 april 2007 Hier zelfde probleem. Maar met 1.16, 1.18 en 1.20 had ik dit ook wel. Soms heb ik 3 minuten beeld als de opname is gestart en dan de rest zwart. Tja, als je zit te kijken is dat niet erg, kan je direct weer herstarten, maar als je denkt iets opgenomen te hebben bij afwezigheid wordt je niet echt vrolijk. Ik gebruik trouwens nog Version: 1.17 Release Candidate 10 voor newcs. Hogere versie wil niet draaien op Ubuntu 5.
borsjea Geplaatst: 19 april 2007 Geplaatst: 19 april 2007 heb hier ook soms dit probleem. metname als ik senl schakel tussen gecodeerde kanalen
rai Geplaatst: 19 april 2007 Geplaatst: 19 april 2007 Bij mij gebeurd het zelfs als hij al dagen aanstaat, zonder probleem. TImer slaat dan aan en plots is het over met de pret. Dus het moet ergens in de combi tussen opnemen en decoderen zitten. Maar er zijn ook genoeg dagen dat het WEL goed gaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen