Ga naar inhoud

[600S] meedere images instaleren ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb nu op de dreambox 600pvr de pli in de flash staan is het mogelijk om gemini op de harddisc er bij te zetten om te kunnen kiezen waar ik mee wil kijken gemini of pli

Geplaatst:
Citaat:
ik heb nu op de dreambox 600pvr de pli in de flash staan is het mogelijk om gemini op de harddisc er bij te zetten om te kunnen kiezen waar ik mee wil kijken gemini of pli

Kijk eens op IHAD of je daar geen multiboot kunt downloaden die werkt op de DM600. Dan kan je meerdere images installeren en testen. Voor de 7025 bestaan er 2 plugins voor multiboot nl. Multiboot en BarryAllen. Ik heb de eerste al eens gebruikt werkte heel goed en de tweede ben ik nu aan het testen en die lijkt ook goed te werken. Maar je zal eens moeten zien of deze ook voor DM600 bestaan.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

de flash wizard pro werkt wel ook krijg ik er een multiboot op geinstalleert alleen krijg ik een foutmelding daar na te zien geen geldige firmware te zien kan volgens mij alleen maar in de flash gedraaid worden ook alleen maar de pli kan in de flash en niet op de harddisc er naast zetten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen