ecs Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 Hallo, Het zal best simpel zijn, maar welke toetsen gebruik ik in Helenite RC1 om het bootlogo te veranderen ? Met dank, ecs
hemertje Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 niet met je toetsen dan zal je het bootlogo plaatje toch echt moeten aanpassen dmv FTP etc... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
tajvdz Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 welk bestand moet er dan worden veranderd met ftp? Ik zag gister het bootlogo van de originale image 110 en zou die graag wil gebruiken in de Pli Iolite. Is er in deze image nog een andere mogelijkheid dan ftp? En zo niet staan in die map ook de andere achtergronden zoals voor de radio modus? Als het met FTP moet zal ik dan eerst de image moeten flashen, logo eruit halen en later op de andere image het bestand overschrijven?
dAF2000 Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Het gaat om de .mvi bestanden. Afhankelijk van welke box je hebt kun je deze wel of niet direct overschrijven in de image. Mijn mening: ik vind 't aanpassen van 't bootlogo nogal onzinnig. Ik kan dagen-, wekenlang met de image draaien zonder ooit te rebooten en dan voor die paar seconden een bootlogo te zien.
arie kanarie Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Citaat: Als het met FTP moet zal ik dan eerst de image moeten flashen, logo eruit halen en later op de andere image het bestand overschrijven? Zo zal het inderdaad moeten gaan (tenzij de ontwikkelingen zich inmiddels gewijzigd hebben ) grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
tajvdz Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 ik heb een DM 7000s. Gaat het daar ook mee?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen