dannyboy Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 Hallo, Mijn var is na het flashen voor 44% vol. Dat zie ik aan mn softwarebeheer. Betekent dit dat er nog wat over gebleven is van de vorige image? Heb namelijk al de hele tijd problemen en heb al tig keer moeten flashen. Ben van Helenite teruggegaan naar Garnet maar nog steeds problemen. Het gaat mij dus nu om de var. Kan me niet herinneren dat na een flash mn var zo vol is geweest. Grt, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Ome Merde Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 volgens mij klopt dat wel hoor. vandeweek nog een 500C gezien welke net met Helenite was geflashed, volgens mij zat die ook voor rond de 45% vol merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 Idd 44% is normaal tenzij je een zg "maxvar" image flashed dan kom je lager uit
sjumpie Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 volgens mij klopt dat wel ongeveer 44 procent heb je ook een usb dan zet je var daar op
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen