Gast Geplaatst: 28 april 2007 Geplaatst: 28 april 2007 Hi Mijn dm 500 lijkt een defecte tuner te hebben. Ik heb twee units, een 500 en een 7020. De sat aansluiting van beiden gewisseld levert op de 7020 in beide gevallen beeld. De 500 kan van beide sat aansluitingen geen sjoklaa maken. (uiteraard settings navenant aangepast) Na een hardware powerdown trad dit op. Reboot en power cycle geen resultaat. Tuner aansluiting wordt heet, heel heet. Alles werkt, alleen de tuner komt niet in sync, snr 50 % tegen 90 op 7020. Flash oppnieuw erop gezet, volledig nieuw image erop.. Allemaal geen resultaat. Twee vragen: - heb ik iets vergeten (het heeft een half uurtje gewerkt) (ik heb de kabel ook vernieuwd, wwerkt ook). - iemand anders meegemaakt en hoe toen gefixt?
Wifi Geplaatst: 29 april 2007 Geplaatst: 29 april 2007 Als jij zegt dat hij zo ontzettend heet word dan denk ik dat je even langs je sat leverancier moet gaan en de dm500 laten nakijken. Kan zijn dat een spanningspiek de tuner beschadigd heeft.
1pm Geplaatst: 29 april 2007 Geplaatst: 29 april 2007 ik heb etzelfde hier gehad was ie een wek oud, is retour dealer gegaan en een nieuw moederbord is erin gezet toen. sindsdien geen last meer gehad. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen