boekkie Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Citaat: Heb vandaag een andere pc gebruikt om serieel te flashen. Nee nee neee!!! Op geen enkele manier verbinding te krijgen. Wie kan die box voor me repareren in de omgeving Eindhoven. Kan de bootloader kapot zijn op een 500????? Dit was voor mij de eerste keer dat ik met de DM 500,geen contact met dreamup kon maken!! en waarom niet,het was inderdaad geen originele!! Dus mensen koop die troep niet,het is zonde van je geld!!! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
DBdrug Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Ja hoor, is absoluut een originele DM500! Een oude laptop kunnen regelen met Win98SE erop. Dreamup 1.0.2.8 erop gezet en BINGO! Weer connectie... gelukkig! Vreemd dat dit nu wel weer gaat via zo'n oude Win98 laptop. Zit het verschil in Win98 of in de lagere snelheid van zo'n oude computer? Nou ja, nu ff niet echt belangrijk, ben helemaal happy dat m'n box het weer doet! SUPER!! @metropar, bedankt voor je gouden tip!
metropar Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 xp en snelle pc wil wel eens haperen vandaar en gebruik van een wat tragere pc is altijd wat veiliger blij dat weer gelukt is gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
metropar Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 ook geprobeerd zoals ik boven onder zeg ? en als dat niet gaat is er ECHT iets mis gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
DBdrug Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 trage danwel snelle pc zou toch niet anders moeten zijn qua snelheid van com-port, maar blijkbaar is er toch verschil! ook win98 of xp zouden daarin toch niet moeten verschillen. maar soms zijn er ewoon dingen bij computers die niet logisch zijn, maar toch wel zo blijken te zijn..! altijd fijn dat iemand dit dan toch weet en dit met je deelt! geen erase image geflashed (dat bedoel je hierboven toch?) maar gelijk Garnet. daarna hierin nog een fabrieksinstellingen gedaan. box draait weer als een klok. had ik niet meer verwacht...
caveman Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb ook een 500, ik kan ook alleen met dream up zonder netwerk flashen. De versie zonder netwerk mogelijkheid dus. Iets anders wil ook niet. Windows XP DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen