Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gbox draait prima op de 7025. Als je maar de juiste versie hebt met de juiste bijbehorende "vriend" Ook twee zenders tegelijkertijd decoderen kan.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

• Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

CCcam is sneller en een stuk eenvoudiger dan gbox, daarnaast hoef je geen rare truukjes uit te halen om meerdere zenders tegelijk te decoden.

Er is maar 1 reden om gbox te draaien, en dan is als je in een gbox cardsharing network zit. Zelfs dan kan je met CCcam tegenwoordig gewoon connecten (voor zover ik weet), dus ook die reden is er niet meer.

Waarom nog gbox gebruiken dus?

Geplaatst:
Citaat:
gbox draait prima op de 7025. Als je maar de juiste versie hebt met de juiste bijbehorende "vriend" Ook twee zenders tegelijkertijd decoderen kan.

hozo heb je hem dan draaien met deze image.

ps ik weet zelf dat hij goed draait met andere image

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Geplaatst:
Citaat:
hozo heb je hem dan draaien met deze image.
ps ik weet zelf dat hij goed draait met andere image

Je kan hem mischien wel draaiend kijgen op deze image , maar je heb niet de mogelijk zoals je bij bvb gemini image hebt om door middel van de button deze te selecteren en even te starten.
Vind het prima werken zonder gbox en met cccam.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

Ronaldd ,

Kan je de laatste sattaz lijst online zetten ?

Dan kunnen we ook kijken naar boomerang.

Thanx.

Geplaatst:
Citaat:
Ronaldd ,

Kan je de laatste sattaz lijst online zetten ?
Dan kunnen we ook kijken naar boomerang.
Thanx.

staat online.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Hoe kon je ook al weer je bestaande timeropnames (Gemini 2.20) saven voordat je een opgrade naar deze image doet ?

DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55

There are 10 types of people in the world: those

who understand binary, and those who don't.

Geplaatst:

menu/ spelletjes/plugins en dan backup/restore. backup locatie aangeven.

na installatie op dezelfde wijze de instellingen weer terughalen.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

GBOX support is er nog niet ? Kan je vertellen welke bestanden ontbreken daar ik een fervente GBOX gebruiker ben. Overschakelen naar CCcam is geen mogelijkheid.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:
Citaat:
GBOX support is er nog niet ? Kan je vertellen welke bestanden ontbreken daar ik een fervente GBOX gebruiker ben. Overschakelen naar CCcam is geen mogelijkheid.

Probeer gewoon eens een gbox pakket te installeren via telnet , misschien heb je dan alles om deze op te starten.Wel niet vergeten om dus een versie voor de 7025 te nemen.

Geplaatst:

gbox heeft, naar mijn weten, een C++ patch nodig. Dat is een patch die /tmp/pmt aanmaakt. Die patch zit er niet in.

Dus als die file er niet is, dan kan gbox niet werken. Maar mischien is het met een recente gbox versie's wel anders. Gbox gebruikers zullen dus nog even moeten wachten met het gebruiken van mijn image. Ik ga er wel naar kijken.

Ronald

Geplaatst:

Ik heb alle settings lijsten opnieuw gemaakt. Mijn settings conversie script hield geen rekening met de markers. Die ontbraken in de oude lijsten.

Ronald

Geplaatst:

Op het 1e gezicht een prima image. ThX !!!

om in het EPG te komen vraagt nu om twee handelingen eerst info knop indrukken en dan de gele of blauwe knop. waarom niet net als in Gemini bij het lang ingedrukt houden van de info knop of het 2x kort achter elkaar indrukken van de knop het EPG zichtbaar maken?

Krijgen wij tzt misschien ook nog internetradio of Dreamnetcast en tuxwetter als pluginn?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Hoe maak ik een mount via CIFS naar een NAS ?

DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55

There are 10 types of people in the world: those

who understand binary, and those who don't.

Geplaatst:

Ronaldd,

Ik heb handmatig Gbox.224 geinstalleerd en die werkt prima met jouw image. Het enige is natuurlijk dat deze niet via het menu op te starten is.

De image is zover ik nu kan zien stabiel en ik ben blij dat jij weer begonnen bent met bouwen van images.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen