dream-on Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 MEt de zoekfunctie heb ik nisk kunnen vinden. (of ik heb niet goed gezocht...) Hier mijn vraag, ik heb op mijn 7020 de plugin Pip geinstalleerd, maar wat ik nu merk is dat als ik op een van de 2 schermen een andere zender kies krijg ik een slot te zien. Iemand een idee welke instelling ik moet doen of beide (gecodeerde zenders) te kunnen zien? alvast bedankt. Vu duo2 met pli
Hannibal2206 Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Aangezien de 7020 maar 1 tuner heeft, neem ik aan dat je hiervoor wel een andere zender moet kiezen die op dezelfde transponder zit. Op de 7025 (met 2 tuners) werkt dit gewoon. DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55 There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
dream-on Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Geplaatst: 5 mei 2007 dezelfde transponder kiezen doet hij zelf. ik ben al een stukje verder: Hinweis: Eine gleichzeitige Wiedergabe von zwei verschlüsselten Sendern ist nur lokal über einen camd möglich, welcher "/tmp/pmt.pip" unterstützt! Dus vertaald, gelijktijde weergave van gecodeerde zenders is alleen lokaal mogelijk als de emu /tmp/pmt.pip ondersteund. Nu moet ik nog erachter komen welke cam dit doet.... iemand een idee? Vu duo2 met pli
rai Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 MGcamd kan 2 kanalen gelijktijdig afhandelen. Maar bij de Pip functie heb ik dat nooit werkend gekregen.
tritium Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 je moet ergens de optie "dual encryption" aanvinken in je dreambox, dan kan je ook opnemen en naar en andere zender kijken van dezelfde transponder
Gast Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 @Tritium, Waar vind ik deze "dual encryption" in Gemini
tritium Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 menu / instellingen / common interface.. groetjes tritium
rai Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Zoals ik al schreef, bij mij werkt het dus wel als ik gewoon naar een kanaal wil kijken en een andere wil opnmen (inderdaad vinkje aan bij dual), maar dus niet met PiP.
tajvdz Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 ik heb een nieuwe Philips tv en nu blijkt dat daar geen picture in picture op zit. Geen enkele Philips lcd schijnt dat te hebben. Een enorme blunder als je het mij vraagt. Ik gebruikte dat veel op mijn oude tv. Nu heb ik zo'n plugin gedownload maar wat zijn de mogelijkheden bij een dreambox 7000s? ik krijg hem ten eerste niet eens werkend op Pli. Als ik hem selecteer gebeurd er niets. Maar omdat ik maar 1 tuner in mijn dreambox heb zijn er denk ik beperkingen. Mijn tv had ook maar 1 tuner en daar kon je op de pip functie de av uitgang gebruiken. Als dit kan met de plugin van de dreambox dan mag dat ook. Zijn er nog meer mogelijkheden met de pip plugin bij een andere image? Ik hoop dat iemand wat meer kan vertellen want ik mis de functie wel nu.
antonlamers Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Hey Twan, Of je koopt een 7025 daar werkt het wel. groet anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
dAF2000 Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Origineel bericht van: tajvdz ik heb een nieuwe Philips tv en nu blijkt dat daar geen picture in picture op zit. Geen enkele Philips lcd schijnt dat te hebben. Een enorme blunder als je het mij vraagt. Ik gebruikte dat veel op mijn oude tv. Nu heb ik zo'n plugin gedownload maar wat zijn de mogelijkheden bij een dreambox 7000s? ik krijg hem ten eerste niet eens werkend op Pli. Als ik hem selecteer gebeurd er niets. Maar omdat ik maar 1 tuner in mijn dreambox heb zijn er denk ik beperkingen. Mijn tv had ook maar 1 tuner en daar kon je op de pip functie de av uitgang gebruiken. Als dit kan met de plugin van de dreambox dan mag dat ook. Zijn er nog meer mogelijkheden met de pip plugin bij een andere image? Ik hoop dat iemand wat meer kan vertellen want ik mis de functie wel nu. Ik heb 'em net effe geprobeerd op m'n 7000 en 't werkt okee. Alleen zit je inderdaad met die slotjes en de PIP zelf is in zwart/wit en langzaam. En dan zit je nog met de beperking dat 't alleen op dezelfde transponder werkt. Een leuke plugin maar in de praktijk niet zo erg nuttig (voor de 7000).
Hoeba Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Hallo, In principe werkt het op fta kanalen en slechts één gecodeerd kanaal, zonder slotjes, hier op mijn 600. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
tajvdz Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 is het niet mogelijk om de scart aansluiting voor het kleine beeld te gebruiken? dan zou ik de video er in kunnen zetten. het kleine beeld hoeft dus niet perse van de dreambox te zijn. maar ik weet niet of dat zo werkt
dAF2000 Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Origineel bericht van: tajvdz is het niet mogelijk om de scart aansluiting voor het kleine beeld te gebruiken? dan zou ik de video er in kunnen zetten. het kleine beeld hoeft dus niet perse van de dreambox te zijn. maar ik weet niet of dat zo werkt Nee, dat werkt niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen