GeertVE Geplaatst: 10 mei 2007 Geplaatst: 10 mei 2007 Hallo, Al sinds jaar en dag maakte ik gebruik van CardinfoCenter (v3.0) om de datum van de CDS/TVV kaartjes uit te lezen. Is toch heel wat handiger dan de PC te moeten aanzetten en dan telnetten. Doordat de nieuwere versies van newcamd zijn config bestanden op een andere plaats zet, werkt CardinfoServer niet meer. Om dit op te lossen moest je denk ik de cardserv.cfg kopiëren van /var/tuxbox/config/newcamd/ naar /var/tuxbox/config/ Onlangs ben ik overgestapt van Gemini 2.7 naar Gemini 3.5, en heb hierbij ook een flash erase gedaan + format usb stick en dus alles opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte cam is Newcamd 6.10b, zowel onder 2.7 als onder 3.5. Nu krijg ik CardinfoCenter echter niet meer aan de praat, ondanks bovengenoemde “patch”. Ik krijg steeds de melding dat cardserver niet draait (terwijl hij wel draait). Ik meen hier vroeger op het forum de oplossing gevonden te hebben, maar nu kan ik het niet meer terugvinden. Ik heb al zitten chmod-den en dergelijke maar niets helpt. Iemand ervaring? PS: de image staat in flash, de var op usb. DM8000, DM7000, 2xDM600, 2xDM500, Echostar SR7700 (als positioner), Nokia Dbox in de kast, 120cm draaibaar met polarmount en nog een paar andere schotels
Ome Merde Geplaatst: 10 mei 2007 Geplaatst: 10 mei 2007 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rt=all&vc=1 deze ruimte is te huur
GeertVE Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Geplaatst: 10 mei 2007 Bedankt, het werkt nu. De oorzaak was dus dat het bestand 'cic' in /var/tuxbox/plugins ontbrak. DM8000, DM7000, 2xDM600, 2xDM500, Echostar SR7700 (als positioner), Nokia Dbox in de kast, 120cm draaibaar met polarmount en nog een paar andere schotels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen