peter-nmgn Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Hallo, Probeer CCcam 1.7.1 aan de praat te krijgen in een orginele Dream image (rel109-20060803.img) maasr krijg dit nog niet helemaal voor elkaar. Heb volgende stappen al ondernomen: bin map aan gemaakt in /var Plaatsen van CCcam.ppc in /var/bin en hernoemen naar CCcam Plaatsen van capmtserver.ppc in var/bin en hernoemen naar capmtserver (weet niet of deze ook echt nodig is) chmod 755 uitvoeren op bovenstaande bestandjes in de map /var/etc onderstaande bestandjes toegevoegd; CCcam.cfg CCcam.prio CCcam.providers CCcam.channelinfo Ik weet dat er nog een opstart (init?) bestandje aangemaakt moet worden zodat de cam automatisch opstart bij een reboot. Hoe moet zo opstart bestandje eruit zien?? Gr. van Peter ps. hoe start ik CCcam handmatig op via telnet? (cd /var/bin -> ./CCcam ??) Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Citaat: Ik weet dat er nog een opstart (init?) bestandje aangemaakt moet worden zodat de cam automatisch opstart bij een reboot. Hoe moet zo opstart bestandje eruit zien?? ps. hoe start ik CCcam handmatig op via telnet? (cd /var/bin -> ./CCcam ??) /var/etc/init aanmaken, chmod 755. Daarin bovenstaande regels, en je bent vertrokken. Maak er './CCcam &' (dus met een ampersand er achter) van, dan start 't in de background (zo doe je dat ook via telnet).
peter-nmgn Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Geplaatst: 12 mei 2007 na het checken of cccam opstart krijg ik deze melding: ~ > cd /var/bin /var/bin > ./CCcam & /var/bin > echo servers | nc localhost 16000 -sh: nc: not found [1] + Done ./CCcam /var/bin > Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen