Gast Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Hoi allemaal, Met het risico dat deze vraag eerder is gesteld, ik heb het niet kunnen vinden in ieder geval. Ik heb 2 dreamboxen, de DM500 en de DM600. Nu is het probleem dat ze beiden reageren op dezelfde afstandbediening, met zoals verwacht een niet gewild resultaat... ;-) Weet iemand of ik de afstandbediening anders te programmeren is zodat de ene remote werkt op de dm500 en niet op de dm600 en andersom ?? Bij voorbaat dank ! Patrick
Littlesat Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Probeer de plugin DB-Switch dan eens... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Hallo Patrick, Als je bij The Gemini naar Blue Panel gaat kan je een DB Switch plugin downloaden. Hiermee zou dat moeten werken. Groeten, MPDream.
Gast Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Hoi, Ja dat heb ik al geprobeerd, maar op de DM600 wil die plugin niet draaien, wel op de DM500. Ik werk hier met PLI helenite. Ik zal daar eens informeren of men daar weet hoe het kan dat die plugin niet draait op helenite. Groetjes, Patrick
dAF2000 Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Citaat: Hoi, Ja dat heb ik al geprobeerd, maar op de DM600 wil die plugin niet draaien, wel op de DM500. Ik werk hier met PLI helenite. Ik zal daar eens informeren of men daar weet hoe het kan dat die plugin niet draait op helenite. Groetjes, Patrick Dat is een bug in PLi Helenite voor de DM600. Ik zal hier vanavond de nieuwe plugin plaatsen.
koekjedebij Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 maar kan iemand uitleggen hoe die plugin precies werkt? Ik zie alleen dat je een 4cijferige code moet invullen en daarna blijven beide boxen nog steeds op mijn ab reageren......
koekjedebij Geplaatst: 18 juli 2007 Geplaatst: 18 juli 2007 Citaat: maar kan iemand uitleggen hoe die plugin precies werkt? Ik zie alleen dat je een 4cijferige code moet invullen en daarna blijven beide boxen nog steeds op mijn ab reageren...... Niemand???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen