zoekende Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Heb de nieuwste Pli in mijn dreambox 7000 geladen. Kan echter nergens in het menu vinden hoe ik de (volle)flash naar mijn usb-stick kan verplaatsen. Kan via Pli ook niet bij mijn stick komen. Gaarne advies en raad.
erikson Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 instellingen systeem instellingen swapfile en /var interne flash openen en dan zie de keuzemogelijkheden erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
robbieuutgrunn Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Citaat: Heb de nieuwste Pli in mijn dreambox 7000 geladen. Kan echter nergens in het menu vinden hoe ik de (volle)flash naar mijn usb-stick kan verplaatsen. Kan via Pli ook niet bij mijn stick komen. Gaarne advies en raad. Heb je de USB stick er ingedaan nadat de box was opgestart? dit lijkt me namelijk de reden waarom je ' move var to usb' er niet bij ziet staan (niet gemount) Stick erin laten.. rebooten en daarna zie je inderdaad de optie wel bij de instellingen staan. greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
zoekende Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Geplaatst: 15 mei 2007 Erikson bedankt. Is gelukt. Robbieuutgrunn bedankt voor je advies. Had de image met de stick erin geplaatst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen