martjeB Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Geplaatst: 22 mei 2007 Wat op de ene box werkt wil ik ook op de andere kunnen. Verder draait winamp op de XP machine de mp3's van de dreambox HDD. Als dit ook hangers geeft, ga ik terug naar de vorige versie. BTW windows update doe ik niet. Ik heb een hele oude XP met losse SP2 en vervolgens de updates uitgezet. ;-) Gtz. Martje B
martjeB Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Geplaatst: 23 mei 2007 Citaat: nogmaals : stel je zou een oude ghost image op de PC terugzetten - minus al de lastige nieuwere veiligheden / afluister opties van microsoft, dan zal je zien werkt alles weer naar behoren. Ik ben echt geen windhoos fan, maar in mijn geval heb ik de oude "ghost" in de dreambox gezet en alles werkt weer naar behoren. Ik heb de box boven eindelijk weer goed op PLI-G. Ik kreeg steeds resets tgv enkele files die PLI-H op de HDD had achtergelaten. Het "path notfound" problem zit echt in de samba versie van de box. Zoals al eerder aangegeven. Box boven=PLI-G = ok Box benee = PLI-H =niet ok Is gewoon reproduceerbaar en binnen enkele minuten getest. @PLI team: Kan deze samba ook de streaming problemen geven waar anderen over spreken in die lange PLI-H draad? Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen