bert79 Geplaatst: 16 mei 2007 Geplaatst: 16 mei 2007 welk commando moet ik via telnet intypen om de een logfile van de geragingen van mijn box op mijn pc te krijgen.
Gast Geplaatst: 16 mei 2007 Geplaatst: 16 mei 2007 Rest de vraag: welke logfile? Want standaard worden er geen logfiles op een box aangemaakt, dat moet je specifiek aanzetten. En gaat het dan om enigma logs, firewall logs, CCcam debug info, cron logs, ... ? Als dat duidelijk is zal er vast wel een Gemeeni gebruiker zijn die je kan uitleggen hoe dat werkt.
Ron Geplaatst: 16 mei 2007 Geplaatst: 16 mei 2007 Als het om CCcam gaat, zullen er ook wel Helinie gebruikers zijn die de weg weten:-) Ron
Gast Geplaatst: 16 mei 2007 Geplaatst: 16 mei 2007 CCcam logt standaard helemaal niks. Je kunt alleen een debug log mee laten lopen, maar dan moet er (als het om een PLi image gaat) een opstart scriptje voor CCcam gemaakt worden, waarin dit geactiveerd wordt... De vraag is echter of (en waarom) je dat zou willen. Die debug log loopt dermate snel vol dat je daar weinig plezier van zult hebben. Als het gaat om debugging, dan kun je veel beter CCcam met de hand via telnet starten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen