Ga naar inhoud

[7025S] beginnen met multiboot, hoe Barry Allen installeren ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Het is gelukt!
Kan nu kiezen tijdens het booten welke image ik wil hebben.
Heb die LT-image nu draaien, enkel cccam krijg ik er niet in. Via manual install is het enkel voor ipk-bestanden en geen .tar.bz2-bestanden. Heb namelijk enkel een cross-cable tussen laptop en dreambox.

CCcam zit in de downloads via het LT-menu. Dus niet nodig om deze manueel te installeren....

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

ik had eerst enigma 2.30 gflashed en die gebruik ik ook.

nu heb ik de allan plugin geinstaleerd met in de MB_images map o.a. ozoon image.

als ik die nu extract vanuit barryallan menu kan ik dan niet meer terug booten naar mn enigma 2.30????

schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Het is gelukt!
Kan nu kiezen tijdens het booten welke image ik wil hebben.
Heb die LT-image nu draaien, enkel cccam krijg ik er niet in. Via manual install is het enkel voor ipk-bestanden en geen .tar.bz2-bestanden. Heb namelijk enkel een cross-cable tussen laptop en dreambox.

CCcam zit in de downloads via het LT-menu. Dus niet nodig om deze manueel te installeren....

Kan die cccam nergens vinden en via het LT-menu komt er alleen server failiere
Dreambox is aangesloten via een netwerkcross-cable aan laptop (deze is draadloos verbonden met internet), en dan nog enkel om dingen in dreambox te laden met DCC.

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Citaat:
Kan die cccam nergens vinden en via het LT-menu komt er alleen server failiereDreambox is aangesloten via een netwerkcross-cable aan laptop (deze is draadloos verbonden met internet), en dan nog enkel om dingen in dreambox te laden met DCC.

Wanneer je de image wilt laten updaten via je laptop moet je op je dreambox in de netwerkinstellingen je laptop ip als gateway instellen.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Renzie: of via een snelkoppeling: de blauwe knop :-)

Deze blauwe knop werkt niet in Ronaldd

heb je het wel geprobeerd? BA is ook via de blaue knop beschikbaar

Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image

Geplaatst:

Ik heb Barry Allen nu een paar dagen erop staan en loopt lijk een trein,nu heb ik Lt image en Ronald image er op staan en beide ondersteunen geen installatie van tar bestanden,er is een optie om dat te doen met Barry Allen,als ik daar het bestand selecteer dan zegt hij dat het geistalleerd is maar ik vindt het nergens in de menu's terug,weet iemand wat ik moet doen of mij kan vertellen waar ik wel moet gaan kijken.

Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta

Geplaatst:

Ook ik heb BA geinstalleerd. In de flash heb ik Gemini 2.3 en op de CF Ronaldd en LT. Dmv BA kan ik de laatste 2 genoemden uitproberen.

Waar ik tegen aan loop en misschien weet iemand wat ik verkeerd oe of misschien wel verkered begrijp.

Als ik Gemini draai, die in de flash staat dus, kan ik meerdere zenders bekijken.

Bij de 2 die ik op de CF heb staan lijkt het wel of die de keys niet benaderd.

Concreet mijn vraag. Worden deze alleen benaderd door het image wat in de flash staat.

Ik heb al geprobeerd om de benodigde keys opnieuw in /var te plaatsen. Helaas.

Ook het nieuw downloaden van de keys (satan) vanuit het cccam menu biedt helaas geen soelaas.

Geplaatst:

Misschien zou er een mogelijkheid kunnen om shared keys/ssce op de CF te hebben zoals reeds de timers al shared zijn voor alle images, maar hoe je dat doet weet ik zelf niet

Geplaatst:

inderdaad kun je via de blauwe knop BarryAllen bereiken, maar daarvoor moet de plugin eerst op dreambox geïnstalleerd zijn é

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:
Citaat:
inderdaad kun je via de blauwe knop BarryAllen bereiken, maar daarvoor moet de plugin eerst op dreambox geïnstalleerd zijn é

Als BA is geïnstalleerd in de Flash dan is het automatisch aanwezig in alle images op de CF kaart.

Via de blauwe toets kan je het opstarten....

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

Ja, dat heb ik gevonden.

BA werkt nu.

In Flash heb ik Ronald staan en in multiboot op een cf staat:

-LT met de update en cccam

-Gemini 210

-Oozoon 01.05.2007 waar ik dus ook de cccam werkend heb gekregen.

Heb enkel nog een settings probleem in Oozoon, onder de blauwe knop "favorieten" staat er niks! Bij Gemini en LT staan daar netjes mijn lijst zenders in verschillende mapjes zoals ik ze heb opgesteld. Héél raar!

Geplaatst:

Maak een backup van je settings (via plugin--> backup/restore) in je Gemini image en doe een restore van dezeflde setting je Oozoon image, dat zou normaal gezien werken.

Geplaatst:
Citaat:
Maak een backup van je settings (via plugin--> backup/restore) in je Gemini image en doe een restore van dezeflde setting je Oozoon image, dat zou normaal gezien werken.

inderdaad !
nu is de settingslijst wel zoals ze moet zijn in oozoon

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen