Gast Geplaatst: 22 mei 2007 Geplaatst: 22 mei 2007 Weet iemand wat het probleem kan zijn dat het beeldformaat op mijn 7025 steeds van 4:3 naar 16:9 verspringt als de harde schijf in standby gaat? Laat ik de HD aan, dan blijft het beeld in 4:3 staan. Ik heb al verschillende images erop gehad, maar het maakt geen verschil. Ook op andere TV's dezelfde probleem. Ik draai op dit moment met de Ronaldd image van 21-5.
Gast Geplaatst: 22 mei 2007 Geplaatst: 22 mei 2007 Ik heb alle mogelijke instellingen al geprobeerd, normaal heb ik de DB op 4:3 letterbox staan en was nooit een probleem. Maar sinds de laatste frontprocessor update begint de DB hiermee
Ron Geplaatst: 22 mei 2007 Geplaatst: 22 mei 2007 Het lijkt mij sterk dat de frontprocessor update daarmee te maken kan hebben. Ron
Gast Geplaatst: 22 mei 2007 Geplaatst: 22 mei 2007 Ben ik met je eens, als ik kijk wat de functie van de frontprocessor is. Heb nu de HD maar op no standby gezet en dan blijft het beeld keurig op 4:3. Alleen ik heb een extra plekje in huis waar het nu wel erg warm wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen