Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk een Multiboot aan te maken met een DM600??

Ben al 2 dagen bezig zowel met Dreamflash alsook FlashwizardPro.

Als ik op m'n box bij dreamflash instellingen kies dan is het enige wat ie doet Enigma herstarten in zowel PLi Helenite als Gemini.

1 keer deed ie het wel dat was nadat ik een image opnieuw had geflashed en als eerste dreamflash erop had gezet.

Wat ik heb terug kunnen vinden is dat ik een .img file zou moeten hebben, maar waar haal ik dat vandaan dan?

Het einde van het verhaal is dat ik nu met een box zit die het helemaal niets meer doet!!

Geen verbinding met netwerk, geen verbinding via nulmodem alleen maar knipperende LED's en verder niets meer!!

Wie heeft een zinvol antwoord/oplossing voor mij (dat ie terug moet naar de dealer snap ik zelf ook wel) ik wil sowieso weten of multiboot mogelijk is op een 600 voordat ik daar straks weer misschien onnodig veel tijd in ga steken

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Geplaatst:

Een beetje hulp is altijd welkom, er is weinig tot niets te vinden over het aanmaken van multiboot.

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Geplaatst:

Gooi dit draadje maar dicht want er reageert toch niemand op, ik wil blijkbaar iets wat onmogelijk is.

Geplaatst:

Iedereen zit op Pinkpop zeker...

FW werkt idd niet geweldig met de 600. Ben ik ook al achter. Settings bewaren doet ie wel, maar ook alleen voor satelliet.

In PLi zit nog wel iets van een bootmanager, althans dat is bij de 7000 zo. Misschien werkt deze ook met de 600? Kan dat nu even niet testen helaas.

Als je je box nu niet meer reageert; ook de backup webinterface niet via het netwerk, dan moet alsnog DreamUP werken via de nullmodem kabel.

Geplaatst:

Het knipperprobleem is inmiddels opgelost hoor, hij doet het gewoon weer. Geen bootmanager in PLi voor 600.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen