Ga naar inhoud

[all] automatisch digitale radio opnemen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, ik hoorde iemand vertellen dat er software is die automatisch digitale radio per nummer opneemt. Checked of je een nummer al hebt zoniet dat op je harde schijft plaatst. Kent iemand zulke software? Werkt dit ook voor de Dreambox?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Is een plugin voor winamp en die werkt zols je omschrijft.

Je kunt het ook rechtstreeks op usb opnemen.

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Geplaatst:
Citaat:
streamripper

Hier heb ik naar gezocht, zie wel iets staan van streamcast plus streamripper. Alleen dat zijn volgens mij internet radio stations? Of heb ik dat mis? Heeft iemand misschien een link naar deze software/plugin plus wat uitleg hoe dit op te zetten?

Winamp zag ik ook staan maar das toch een windows applicatie? Hoe werkt dit samen met de dreambox?
Geplaatst:

Matthijs,

Wil je gewoon satelliet radio opnemen??? Dat kan toch gewoon net als TV opnemen(!) Tenminste ik heb het al vaker zo gedaan via timer of in de dvr mode op (pauze of) record (=toevallig ook de radio toets) drukken. Ik gebruik PLi.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Streamripper klinkt interessant

Weet iemand al hoe streamripper werkt in combinatie met de dream ?

Heeft iemand dit al werkende ?

Hoe wordt het juist ingesteld ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen