Ga naar inhoud

[600S] Pli image waar staat de sateliet configuraties

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar staat de sateliet conf. van de pli image voor de dreambox 600,ik vindt ze nergens terug.

Geplaatst:

Als je dat hebt, dan heb je de verkeerde head.ko.

zie ook : http://www.pli-images.org/forum/viewthread.php?forum_id=37&thread_id=3160

Nu weet ik niet welke jij hebt. je moet of de 0403 versie of de 0327 versie hebben.

Als alles goed is, zou deze versie moeten werken : http://www.pli-images.org/forum/viewthre...mp;getfile=2420

kopieer dit bestand naar /lib/modules/2.6.12/extra en start de box opnieuw op.

Zodra de box de tuner herkent, vind je ook de sat instellingen optie in het menu.

Geplaatst:

Het lukt me niet om dat probleem op te lossen kan iemand mij de pli image voor de dreambox 600 door mailen a.u.b.

Geplaatst:

Daar heb je toch niets aan lijkt me. Standaard wordt de pli image geleverd met een 0403 head.ko.

En hier kan pli ook niets aan doen. DMM heeft nog steeds geen driver die zowel de oude als de nieuwe tuners aankan.

Door middel van ftp zul je de vervangende head.ko even moeten overschrijven.

Geplaatst:

De head.ko uit de bijlage zetten in: /lib/modules.2.6.12/extra (eerst uitpakken)

Eerst de oude verwijderen, als de nieuwe erin staat stekker eruit halen en opnieuw erin stoppen en werken.

1373164-head.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Citaat:
DMM heeft nog steeds geen driver die zowel de oude als de nieuwe tuners aankan.

Boppe, die is er inmiddels wél, zie forum.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Bedankt voor de hulp is mij gelukt nu nog iets welke gbox past het best bij de db 600,die van pli gaat niet, op de andere dreamboxen (7025)gbox 2.25 is dat geen probleem wat doe ik dan verkeerd.

Geplaatst:

PLi levert geen gbox, 'die van PLi' bestaat dus niet...

Geplaatst:

Toch wel je kunt hem van hun pli site downloaden denk ik toch.Is er dan geen gbox voor de gemeni ik heb wel de gbox 2.25 voor de draembox 7025 maar hij gaat niet op de db 600.

Geplaatst:

Nope. Wat je kunt downloaden is een gbox support script, waarmee je gbox vanuit het softcam menu kunt 'besturen'.

Gbox is geen publieke software, PLi bied deze niet aan...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.