spongebob Geplaatst: 2 juni 2007 Geplaatst: 2 juni 2007 ik heb en 7025 en sinds enige tijd het nieuwe LT-image draaien op mijn CF-card en dat gaat goed. Alleen heb ik het gevoel dat alles een nanoseconde trager gaat dan met gemini. Niet ergerlijks hoor, maar het valt me gewoon op (bv. bij het uitzetten van de hoofdmenu, durft het wel iets te lang te duren waardoor ik een tweede maal op exit zal duwen, terwijl dat helemaal niet nodig is). Daarom mijn vraag: zou LT sneller draaien mocht ik 'm in de flash zetten of maakt dat in principe geen verschil uit. OF is dit gewoon een iets trager image OF is barryAllen de reden van deze kleine vertraging op commando's Of zit het verschil in het mediagebruik (flash vs usb vs cf) en zoja welk medium is dan de snelste? OF is dit allemaal onzin en maakt het geen ruk uit waarop de image draait... (dat kan ook natuurlijk) dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
spongebob Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Geplaatst: 3 juni 2007 heeft hier echt NIEMAND enig idee? dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Als ik moet gokken zal de interne flash voor schrijven sneller zijn dan CF, maar voor lezen langzamer. Maar misschien zelfs ook wel sneller wat lezen betreft. Maar wat zijn dit nu voor vragen, het lijkt erop dat je andere mensen wilt laten testen terwijl je zelf ook eenvoudig wat lees / schrijf metinkjes kunt doen van/naar verschillende media ;-)
spongebob Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Geplaatst: 3 juni 2007 het gaat gewoon over een GEVOEL en ik weet niet in hoeverre zoiets wel te meten valt. Uit de massale reacties kunnen we concluderen dat dit wellicht geen verschil maakt. Case closed wat mij betreft... dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 testen kan door files met bepaalde afmeting tussen /tmp (tmpfs = ram) en een filesystem op flash dan wel CF heen en weer te copieren, en de benodigde tijd te meten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen