Dilasso Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Beste Lezer, Ik neem TV-programma’s op van de DM500s op de harddisk van de PC met het progje NGrabLite. Nu kan ik zins gisteren RTL7 niet meer opnemen dat wil zeggen 3 tot 4 minuten daarna houden de lichtjes van de switch op met knipperen de verbinding tussen de box en PC blijft wel actief (het icoontje rechts onder naast de klok van NGrabLite is dus rood van kleur) alle andere zenders zoals Ned. 1, 2 en 3, RTL4 en 5 en SBS6 zijn zonder probleem wel op te nemen. Mijn twee de DM500s geeft het zelfde probleem, is er iemand die zou kunnen aangeven hoe dit probleem kan worden opgelost ? Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Geplaatst: 5 juni 2007 Citaat: Beste Lezer, Ik neem TV-programma’s op van de DM500s op de harddisk van de PC met het progje NGrabLite. Nu kan ik zins gisteren RTL7 niet meer opnemen dat wil zeggen 3 tot 4 minuten daarna houden de lichtjes van de switch op met knipperen de verbinding tussen de box en PC blijft wel actief (het icoontje rechts onder naast de klok van NGrabLite is dus rood van kleur) alle andere zenders zoals Ned. 1, 2 en 3, RTL4 en 5 en SBS6 zijn zonder probleem wel op te nemen. Mijn twee de DM500s geeft het zelfde probleem, is er iemand die zou kunnen aangeven hoe dit probleem kan worden opgelost ? Groeten, Dilasso. ` Niemand enig idee wat de oorzaak kan zijn ik vind het ook een raar geval. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Gast Geplaatst: 5 juni 2007 Geplaatst: 5 juni 2007 Ik heb er ook last van, opnames die na een paar minuten stoppen. Maar ik neem op via cifs. Ik heb nog geen verband kunnen ontdekken met kanalen ed.
Dilasso Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Geplaatst: 6 juni 2007 Ik neem nu ook op via Cifs ik ben alleen nog opzoek naar een eenvoudige mannier om die ts-bestanden aan elkaar te koppelen, heeft iemand nog een suggestie. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Geplaatst: 6 juni 2007 Citaat: Ik neem nu ook op via Cifs ik ben alleen nog opzoek naar een eenvoudige mannier om die ts-bestanden aan elkaar te koppelen, heeft iemand nog een suggestie. Kan op slot, ik ben er uit. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 En wat was de oplossing, zodat de volgende die er tegenaanloopt het hier kan lezen ipv het opnieuw te vragen? Greetz, Lion.
Dilasso Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Geplaatst: 6 juni 2007 Citaat: En wat was de oplossing, zodat de volgende die er tegenaanloopt het hier kan lezen ipv het opnieuw te vragen? Greetz, Lion. Het samenvoegen van ts-bestanden gaat als volgt, kopieer de ts-bestanden naar de map Document en Settings\gebruikersmap (in mijn geval André) Ga nu naar de opdrachtprompt dat doe je als volgt: klik op Start, programma’s, bureau-accessoires en op Opdrachtpromt, In het zwarte scherm wat dan volgt kun je trouwens ook zien waar de st-bestanden naartoe moeten worden gekopieerd tik nu in: copy /b xxx.ts+xxx.ts.001+xxx.ts.002 (enz, enz) als laatste tik je yyy.ts. xxx = de bestandsnaam en yyy = de nieuwe bestandsnaam (zelf te bepalen) tik nu op enter je ziet een knipperend liggend streepje en verder niets, heb geduld want de ts-bestanden worden nu samen gevoegd en het nieuwe bestand heeft de naam die je voor yyy hebt in gegeven. Maak de om te zetten bestandsnaam zo kort mogelijk en zonder spatie anders wordt ze niet herkend, de uiteindelijke ts-bestand laad ik dan in VideoReDo om af te werken. Deze bewerking heb ik gedaan op een Windows XP Pro kast ik hoop dat het duidelijk is, succes en de Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen