Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 hier en daar is het al de revue gepasseerd op dit forum, maar goed, het leek me beter om dit even opnieuw te starten. Om een of andere domme reden wil flashwizard niet integreren in het pli systeem. Het draait daarentegen wel op de pli box. En het verwarrende is ook nog eens, dat fw aangeeft dat de installatie wel is gelukt. Mooi niet dus. Aangezien musicbob momenteel andere bezigheden heeft, blijkbaar, want hij reageert niet op mijn PM, zie ik het ook niet gebeuren dat fw ook vlekkeloos op een pli te installeren zal zijn via fwpro zelf. Hetgeen ik zeer jammer vind. Maar goed. Als tussenoplossing heb ik een tar.gz - tje gemaakt voor de 7K. die volgens de pli standaarden (software menu) te installeren is. Dus gewoon installeren, en dan via fw je dingen doen. Succes. 1373378-fwpro.tar.gz
Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 ksnap je probleem niet ? kheb hier een kaal LMZA-compressed image in de flash en allerlei waaronder diverse PLI's in de USB.
Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Het probleem is, dat flashwizard zich niet laat installeren bij een pli (helenite) image. Bovenstaande is een work around, om de gebruikers die een multiboot willen met een pli image, niet verplicht een bijv. boxman image in flash te gooien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen