Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Als ik het goed heb begrepen moet de DM600, om met dreamup lan te werken, ook nog serieel zijn aangesloten naast de netwerk verbinding. Is dit juist of is er ook een andere manier om via het netwerk een DM600 van ene ander Image te voorzien? Alvast bedankt. JJK
Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 smerig truckje is de /boot partitie leeggooien, en rebooten. Dan kom je in bootloader mode zonder een seriele kabel nodig te hebben. Vervolgens kan je op de gebruikelijke manier vanuit het webinterface flashen. mount /boot -o remount,rw rm -Rf /boot/* reboot
Gast Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Ja, die heb ik inderdaad gevonden in eerdere postings en ook met succes al toegepast. Beetje omslachtig echter en ik had gehoopt op een eenvoudigere manier. JJK
dAF2000 Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Citaat: Ja, die heb ik inderdaad gevonden in eerdere postings en ook met succes al toegepast. Beetje omslachtig echter en ik had gehoopt op een eenvoudigere manier. JJK Als je dan eenmaal PLi erop zou hebben, dan kan 't op een nette manier vanuit 't menu. Voor zover ik weet hebben andere images dit niet.
Gast Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Ik ben net aan het stoeien geweest met dreamup en met kabel de box kunnen flashen. Is het correct dat men dan altijd opnieuw de satellieten moet scannen? Groet, JJK
Gast Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Is er iemand die mij kan vertellen of ik na een image update / wijziging de satelieten weer opnieuw moet inlezen, of is er een andere / snellere manier? Groet, JJK
marcel1970 Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Gewoon als je bij het scannen bent exit drukken en dan kun je gewoon een zenderlijst van bv pet123 via de blauwe knop downloaden of via dreamboxedit erin zetten...scannen doe ik nooit (wel uiteraard ff aangeven wat voor lnb's/schotel je hebt uiteraard) "My next wife will be normal"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen