Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 hoi, ik ben op zoek hoe gbox in cc-cam.cfg zet dat zo moetten kunnen maar weet niet hoe wie kan mijn daar antwoord op geven Edwin
Ome Merde Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 volgens mij staat dit in de readme en/of config file van CCcam 1.7.x merDe deze ruimte is te huur
FeReNGi Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Dan heb je wel nog een script nodig om ze in de juiste volgorde op te starten en niet beide de kaartlezer te gebruiken. Heeft iemand een dergelijk script ? Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Hoi maar er staat niet duidelijk omschreven hoe Edwin
Littlesat Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Dat samenwerken werkt nog niet goed... daar je er snel tegen aanloopt dat telkens elke kaart van een provider een ECM verzoek binnen gbox krijgt(!) Daarom # hops op 0 zetten Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen