Erik Slagter Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Citaat: Citaat: geeft dit dan een beter beeld dan gewoon scart rgb?? YPbPr wordt gemaakt van RGB dus theoretisch kan dat nooit beter worden. En IN de tv wordt het weer teruggeconverteerd naar RGB LOL... DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
xfiles69 Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Draai al 2 jaar met een scart yuv kabel naar een plasma. Geen dingen veranderd en gewoon goed beeld. Gewoon een goede kabel kopen.
wranglerz Geplaatst: 17 juni 2007 Geplaatst: 17 juni 2007 Super beeld 3* 1uF 16v op op C3402 3302 en 3202 + richting processor en 3 uitgangen gemaakt op achterpaneel en intern verbonden met zilverdraad direct op bovenste scart.
Gast Geplaatst: 1 juli 2007 Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb een zelf gemaakte scart-YUV kabel gemaakt om mn DB7000 aan een 42" plasma aan te sluiten. Omdat ik dacht dat het mischien nog wel beter kon heb ik een professionele scart-YUV kabel gekocht met vergulde contacten, maar helaas geeft deze kabel geen beter beeld dus als je van solderen houdt kan je net zo goed er zelf 1 maken. ook heb ik een component kabel gemaakt, een scart- R-G-B-H-V met BNC connectoren voor op het scherm. dat geeft een scherper en rustiger beeld en ook de kleuren komen wat beter door. Het enige voordeel wat deze kabel heeft is dat alles gescheiden is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen