salem999 Geplaatst: 12 juni 2007 Geplaatst: 12 juni 2007 hoi, eerlijk te zijn, dit vraagt mijn vriend hij heeft DM7020 en wil gbox gebruiken , hij vraagd hoe kan hij de gbox 2.1b files uitdelen in de dream? ik heb hier gezocht om uitleg maar jammer heb ik nix gevonden, alvast bedankt voor jullie hulp groeten salem
Ome Merde Geplaatst: 13 juni 2007 Geplaatst: 13 juni 2007 uitdelen ? hoe bedoel je dit ? merDe deze ruimte is te huur
salem999 Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Geplaatst: 13 juni 2007 ik bedoel de files die van gbox 2.1b waar precies in de usr/bin , etcccc uitdelen of opeens toevoegen aan de image,, want ik heb zelf dream 500s, maar mijn vriend hij heeft Dream 7020 ,, heb je een idee hoe , of kan het wel zoals gemini maar voor Colosseum image vraagd hij.. je hebt mij geholpen ome merde voor cccam1.7.1 manual install en die was perfect... hartelijk dank alvast bedankt salem
Ome Merde Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 bestandslocaties voor verschillende emu's (w.o Gbox) vind je hier merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen