nlrela Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Ik heb op dit moment 2 NAS apparaten met m'n verzameling MP3's en ISO-files van m'n (muziek-) DVD's erop. Tot nu toe is het me alleen gelukt om BIN-files op de dreambox af te spelen. Echter de menu's van de DVD's zijn dan niet toegankelijk….. Vraag 1: Bestaat er een plugin, waarmee de menu's van de DVD's (ISO of BIN formaat) wel toegankelijk worden ? ===> ooops, heb net een thread hierover gevonden, ga van het weekend testen Vraag 2: Bestaat er een plugin, waarmee de tags van de MP3's volledig worden weergegeven (inclusief de embedded jpg) Vraag 3: Bestaat er een plugin, waarmee de gehele MP3 verzameling in een database ingelezen wordt (zodat je bijv. op naam of cd kan sorteren ipv door alle directories te moeten scrollen) ? Op dit moment heb ik 2x DM7000, wellicht komt daar ooit nog een DM8000 bij ….. maar van die doos kunnen we alleen nog maar dromen …. 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen