Dilasso Geplaatst: 17 juni 2007 Geplaatst: 17 juni 2007 Ik neem nu TV-programma’s op via mijn Dreambox opnamen worden geplaatst op mijn PC in drive C in de map dreambox/movie. Nu zou ik willen dat de opname automatisch op mijn tweede drive worden gezet. Kan iemand hier de regel plaatsen die ik moet invoeren zodat dat mogelijk wordt. Vast bedankt, Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
KeFJe Geplaatst: 17 juni 2007 Geplaatst: 17 juni 2007 verplaats de map Dreambox/movie aan op uw D-schijf en deel die zoals ze nu gedeeld is... mvg KeFJe Dreambox 7025 160GB Ronaldd TvVl CD Dreambox 500s Gemini
Gast Geplaatst: 17 juni 2007 Geplaatst: 17 juni 2007 Hallo Dilasso, Dit lijkt me dezelfde vraag die je twee weken geleden ook al gesteld hebt. Toen zijn er een paar antwoorden gegeven hoe je dat zou kunnen doen. Als het dan niet lukt, is het nuttiger om dat draadje weer te openen, te zeggen wat je geprobeerd hebt en wat er toen mis ging, dan weer van voren af aan beginnen met vragen. Maar hier iets waar je misschien wat aan hebt: op de Dreambox hoef je niets te veranderen. Op de PC had je een map (C:\dreambox?) met daar weer binnen een map movie gedeeld. Die had op de PC een naam gekregen waaronder je hem gedeeld had. Die gedeelde map op de PC moet je nu niet meer delen, de map naar D: verplaatsen, en weer delen onder dezelfde naam als je hem oorspronkelijk op C: gedeeld had. Als je dat doet is het in principe al in orde. Suc6, Lion.
Dilasso Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Geplaatst: 18 juni 2007 Citaat: Hallo Dilasso, Dit lijkt me dezelfde vraag die je twee weken geleden ook al gesteld hebt. Toen zijn er een paar antwoorden gegeven hoe je dat zou kunnen doen. Als het dan niet lukt, is het nuttiger om dat draadje weer te openen, te zeggen wat je geprobeerd hebt en wat er toen mis ging, dan weer van voren af aan beginnen met vragen. Maar hier iets waar je misschien wat aan hebt: op de Dreambox hoef je niets te veranderen. Op de PC had je een map (C:\dreambox?) met daar weer binnen een map movie gedeeld. Die had op de PC een naam gekregen waaronder je hem gedeeld had. Die gedeelde map op de PC moet je nu niet meer delen, de map naar D: verplaatsen, en weer delen onder dezelfde naam als je hem oorspronkelijk op C: gedeeld had. Als je dat doet is het in principe al in orde. Suc6, Lion. Sorry Lion, Je hebt gelijk, ik zal mij in het vervolg aan het draadje houden waar ik mee begonnen was. Maar het is gelukt en het werkt, bedankt voor jullie hulp. Groeten, Dilasso Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen