Ga naar inhoud

[7000S] is het mogelijk een ext. HD op de USB poort aan te sluiten ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om een externe Harde schijf van 500 GIGA aan te sluiten op mijn Dreambox 7000 via de USB. De bedoeling is dat ik daar mijn DVD's en Foto's op zet,en ik heb al een Hd in zitten van 80 Gig.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Geplaatst:

Daarvoor is de USB (versie 1.1) van de Dreambox een beetje te langzaam.

Wat wel kan is die harde schijf aansluiten op een NAS zoals de NSLU2, en het geheel als netwerkschijf te mounten.

Daarover is in het verleden al veel geschreven.

Greetz, Lion.

Geplaatst:

Maar stel ik hang een extern HD op de usb poort ,puur voor het afspelen van foto en video ,dus niet opnemen lukt dat niet volgens u

Geplaatst:

wat is volgens jullie beter om dan een intern HD te plaatsen in dreambox of in PC,en dan afspelen met VLC Player.Op De HD gaat ongeveer 40 Dvd's,en zon 800 foto's.Ik moet dit op een HD hebben omdat Dvd's niet lang leven of krassen het media beschadigen.

Of bestaat ook een losse HD speler wie je kan aansluiten Op een LCD TV.

Geplaatst:

Nu is het mij gelukt om mn hd te mounten met cifs ,is er ook een mogelijkhijd om mn dvd 's af te spelen in het mount dir.Of moet ik de dvd omzetten naar ts bestanden.Als ik naar TS bestanden moet omzetten hoe moet dat dan.

Geplaatst:

Er is een complete draad over het afspelen van DVD's inclusief ondertitels, o.a. vanaf harddisk. Probeer daar je licht eens op te steken!

Suc6, Lion.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen