danielw Geplaatst: 29 juni 2007 Geplaatst: 29 juni 2007 Naast gemini, heb ik nu ook Pli Helenite op mijn USB stick gezet. Ik heb verschillende plugins gedownload, waaronder een paar skins. Ik kan maar niet de juiste "knoppen" vinden (blauw, geel)om via een menu één van de gedowloaded skins te activeren ?? Welke stap voor stap knoppencombinatie moet ik gebruiken om van skin te kunnen verandren ? Bestaat er ergens een "tutorial" of Help bestand die al de functies van deze image uitlegt ? groetjes Daniel Dreambox 7200S - Gemini 3.0 - Channelmaster 1.2 m draaibaar
Gast Geplaatst: 29 juni 2007 Geplaatst: 29 juni 2007 De settings van de box kun je benaderen via het menu, of via Blauw, Dreambox settings, User Interface settings, OSD Skin. Soms is het gewoon verhelderd om gewoon eens door de menu's te wandelen, onderaan krijg je van elke setting en optie een korte uitleg te zien.
danielw Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Geplaatst: 29 juni 2007 Dank voor de tip, heb "de boom" in het bos gevonden groetjes Daniel Dreambox 7200S - Gemini 3.0 - Channelmaster 1.2 m draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen