Ga naar inhoud

Beeld Geluid loopt niet synchroon na verloop van tijd DM500

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Image GP 3.6

Cam: MGCAMD 1.24 fixed version

Ik heb altijd na enkele uren dat het geluid steeds meer verandert van het beeld (geluid is enkele seconden eerder), dit met diverse dreambox 500 boxen. Al getest met andere software maar mocht niet helpen.

Is dit misschien een bekend probleem met de mgcam, of is dit een bepaalde instelling die ik niet goed heb staan.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Geplaatst:

Kijk eens goed naar die Dreamboxen, zijn het wel originele? Ik ben eens bij een kennis geroepen voor het zelfde probleem: het bleek een kopie te zijn...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

Ik weet niet of je gemini gebruikt, maar daarvan weet ik als je "enable fast zapping" uitzet dat het om onverklaarbare reden ineens goed loopt.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:
Citaat:

Ik heb altijd na enkele uren dat het geluid steeds meer verandert van het beeld (geluid is enkele seconden eerder), dit met diverse dreambox 500 boxen. Al getest met andere software maar mocht niet helpen.

En dit heb je voordat je de nieuwe Cam ging gebruiken niet gehad?

Ik weet dat bij wind tegen je wok, het af en toe wil gebeuren dat je beeld niet helemaal synchroon meer loopt met je geluid. 1 keer heen en weer zappen en het probleem zou opgelost moeten zijn.

greetz...

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Geplaatst:

Ik ben er net achter dat het inderdaad een kopie is ik hoop dat ik diegene weer aan de veren kan krijgen want heb er drie gekocht ze waren bijna net als orgineel zelfs de verpakking enz,

maar dat fast zapping ga ik is uit zetten om te kijken of het probleem daarmee verholpen is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen