Flabbergasted Geplaatst: 30 juni 2007 Geplaatst: 30 juni 2007 Beste vrienden, Ik ben een hele tijd weggeweest, maar heb nu een vraag. De BBC deed het bij mij altijd zonder emulator. Onder helenite blijven alle BBC-kanalen op zwart. Ga ik terug naar Garnet (onder multiboot) dan werkt het wel weer. Ook met emulators werkt het niet. Kan het eraan liggen dat ik geen kanaal-scan heb gedaan, maar alleen met dreamboxedit mijn kanaallijst heb teruggezet? -- DREAMBOX 7020s + Samsung 160Gb SV1604N + 1Gb USB + 128 MB CF >> 'Men are from Mars. Women are from Venus. Computers are from hell.' <<
Gast Geplaatst: 30 juni 2007 Geplaatst: 30 juni 2007 Het kan in ieder geval (bijna) niet aan de image liggen. BBC is FTA, daar zou je altijd beeld moeten hebben. Eerste verdachte is dan inderdaad je kanaallijst. Maar als die dezelfde is als die je onder Garnet gebruikt, dan zou dat ook gewoon moeten werken.
Flabbergasted Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Geplaatst: 1 juli 2007 Bedankt nog voor de reactie. Het lag aan mijzelf. Dacht dat de DYSEQ instellingen (het aantal LNB's/satellieten) onderdeel was van de kanaallijst, maar dat is dus niet zo. Ik had maar één LNB gedefinieerd en de bijbehorende Astra (13 graden) gescand, dus werd de BBC niet gevonden. Wat ik dan wel weer raar vind, is dat "service vervallen" of iets dergelijks pas getoond wordt als je de Astra op 28 graden alsnog instelt en scant. Dan moet je de kanaallijst opnieuw laden en dan werkt het. Dit alles heb ik gedaan met de image in de flash. Komende week ga ik eens kijken of de images in de multiboot nog apart "behandeld" moeten worden. -- DREAMBOX 7020s + Samsung 160Gb SV1604N + 1Gb USB + 128 MB CF >> 'Men are from Mars. Women are from Venus. Computers are from hell.' <<
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen