Gast Geplaatst: 2 juli 2007 Geplaatst: 2 juli 2007 Ik ben een newbie, dus ben nog niet zo handig met alle cams en plugins. Ik heb op mijn DB 500S een Gemini 3.4 draaien met CCcam 1.7.1 met een Irdeto kaartje, ik denk Irdeto 2. Dit pakket is geactiveerd als Setup pakket, EUR 1. Voorheen, in een Echostar 9800 had ik ook de beschikking over RTL 5 ,7 en Net 5. Aangezien ik wel Ned 1, Ned 2, Ned 3, SBS6 en RTL4 heb, denk ik zeker te weten dat het niet aan CD settings ligt. Via Gemini zie ik dat zowel bij RTL 5,7 en Net 5 het I'tje van Irdeto geel is (in plaats van groen). Bij de andere zenders is in het I'tje gewoon grijs (ook bij SBS6 en RTL 4). Ik heb kaartje geactiveerd denk ik door met CAMKEY al alle nul settings meegegeven in CCCam.cng (gevonden in een andere post). Wat doe ik nog fout? Wat ben ik nog vergeten? Thanks voor jullie hulp.
Gast Geplaatst: 2 juli 2007 Geplaatst: 2 juli 2007 OK, solved it my self! Terug gegaan van CCcam 1.7.1 naar CCcam 1.7.0 en nu werkt het. Weet nog niet waarom, maar dat geeft niet. Topic mag dicht!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen