janelze Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 hoi nog weer een vraag van mij. mijn Dreambox 7000s loopt na ongeveer 1 uur niet meet synchroon qua beeld en geluid heb hier al meerdere image's geprobeerd en cam's maar hij blijft gewoon niet goed lopen weet iemand hoe en waarom ?? Dreambox 7000s Diseq 1.2 motor Xtreme 9000 stb magic & matrix reloaded cam's titanium card
Gast Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 Daar hebben meerdere last van .. oa ILya. Als je Zapped is het even goed , Waarschijnlijk een Hardware probleem
dolphs Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 probeer "enable fast zapping" eens uit te zetten. Je hebt zeer waarschijnlijk een clone en je zou contact op moeten nemen met leverancier of met Lünen te Deutschland. Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gast Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 Citaat: probeer "enable fast zapping" eens uit te zetten. Je hebt zeer waarschijnlijk een clone en je zou contact op moeten nemen met leverancier of met Lünen te Deutschland. Ik ben nog niet 1 x een Dm 7000 Kloon tegen gekomen , jij wel ?
Ome Merde Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 erase.img erin en dan seriëel flashen met dreamup, wat mij betreft nog een factory reset er achter aan en dan nog eens proberen.... merDe deze ruimte is te huur
janelze Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Geplaatst: 14 juli 2007 dat laatste geprobeerd maar geen effect Dreambox 7000s Diseq 1.2 motor Xtreme 9000 stb magic & matrix reloaded cam's titanium card
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen