Markve Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 Vrienden (slijm) , wie kan mij helpen? Een paar dagen geleden wou ik een nieuwe cam via de blauwe knop installeren. Echter was er niet genoeg plaats in het geheugen. Dus dacht ik dan herstart ik hem even dan wordt (bij mij tenminste meestal) het geheuegen wat opgeschoont en kan ik verder. De dreambox werkte nog gewoon goed. Echter na het uit zetten met de schakelaar achterop en weer aanzetten gebeurde er niks meer. Er gingen geen lichtjes aan en er kwam ook geen beeld op de tv. Nog een paar keer de schakelaar op en neer gedaan en toen ging er wat lichtjes aan op het display, nog een paar keer porberen en toen kwam er 5600 boot te staan en dat bleef door het beeld scrollen. Nog maar eens proberen met de schakelaar en de ene keer komt er een lichtje aan en dan weer eens een enkele keer weer 5600 boot maar meestal gebeurt er niks. Ik heb hem ook aan m'n laptop gehangen om hem opnieuw te proberen te flashen maar de box start niet door. Dreamup ziet wel op het moment van schakelen (in of uitschakelen maakt niet uit) met de power knop dat het een 5620 is maar verder gebeurt er niks. Weet iemand wat er aan de hand is??????? Mark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen