Ferr Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 hallo, Ik heb een droomdoosje draaien met PLi Hermite, en ik wil graag de bootscreen aanpassen.. Hoe moet ik dit doen? DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Ferr Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Geplaatst: 9 juli 2007 niemand een idee? DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
kaljo Geplaatst: 9 juli 2007 Geplaatst: 9 juli 2007 Je antwoord staat in dit forum, is uitgebreid aan bod geweest. Zoek en gij zult vinden AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10
dAF2000 Geplaatst: 9 juli 2007 Geplaatst: 9 juli 2007 Zoek eens op "mvi", zoals hier: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...=0&vc=1
Ferr Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Geplaatst: 9 juli 2007 Citaat: Je antwoord staat in dit forum, is uitgebreid aan bod geweest. Zoek en gij zult vinden voor een DM500 ligt het wat anders dan de andere droomdoosjes.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen