richards74 Geplaatst: 13 juli 2007 Geplaatst: 13 juli 2007 Geachte heren, en dames, Ik heb een dreambox 500s, met gemini 3.6 maxvar, nu zou ik graag bv de aquarium screensaver installeren. Ik heb het eens geprobeerd, nu kwam het bestand ergens maar kon ik hem niet selecteren. wie kan me uitleggen hoe dit werken te krijgen. Alvast hartelijk dank, richard
icesat Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Om de screensaver die je hebt geïnstalleerd op te starten doe je het volgende: 1) Je verwijst naar de screensaver : Blauwe knop 2x indrukken Achtergrond selecteren dan OK Achtergrond radio selecteren dan OK 2) Ga dan naar de screensaver in de map /var/tuxbox/config/enigma/pictures Seleteer jou screensaver.screen Groene knop 2X indrukken om te bewaren. 3) Nu start de screensaver als je Radio modus kiest.
icesat Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Wanneer je de screensaver verwijdert dan krijg je in radio modus een zwarte achtergrond. Je kan dan een eigen achtergrond aanmaken en deze selecteren. In Gemini kan je de afbeeldingen die je in je dreambox zet omzetten naar een .mvi bestand die je dan als achtergrond kan gebruiken. Hiervoor is er de functie MVI aanmaken/bekijken. (als je deze functie opstart en je verwijst naar jou afbeelding dan wordt deze naar een .mvi afbeelding omgezet en kan je die ook als achtergrond gebruiken) De bijlage is een voorbeeld van een radio achtergrond. Je kopieert radio.mvi naar de map /var/tuxbox/config/enigma/pictures/ Dan verwijs je hiernaar (zie mijn vorig antwoord).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen