Gast Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Hallo, ik heb een vraag, als ik naar een gecodeerde zender kijk bevriest het beeld steeds, heel vervelend als je iets probeerd te volgen, de ontvanger doet het alleen op gecodeerde zenders, de FTA zenders doen het prima. Ik heb al verschillende firmwares en softcams geprobeerd maar niets helpt. Het betreft hier een DM7020 met PLi Helenite en CCcam 2.0.1. Wie kan mij helpen????
dAF2000 Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Da's erg uitzondelijk en niet iets van een instelling ofzo. 't Gaat gewoon om een eigen kaartje rechtstreeks in de box?
Gast Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Ik heb een CD kaart die direct in het kaartslot zit. Ik heb ook al vanalles geprobeerd met instellingen maar zonder resultaat.
Gast Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Dit had ik ten einde raad al geprobeerd. Ik heb zojuist bij een kennis een Aston-module opgehaald en hiermee gaat alles perfect. Dus ik ben bang dat het aan de Softcam ligt, maar waaraan ik heb 4 verschillende cams geprobeerd maar ze doen allemaal hetzelfde.
dAF2000 Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Dan ligt 't aan de kaartlezer/hardware denk ik. Vier softcams die 't allemaal niet doen lijkt me wel heel sterk. Al helemaal als je verschillende images gebruikt hebt.
Gast Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Ik was misschien iets te voorbarig, met de CI module gebeurt het ook alleen dan niet om de 1 á 2 min maar na +/- 10 á 20 min.
arie kanarie Geplaatst: 16 juli 2007 Geplaatst: 16 juli 2007 Wat gebeurd er als je de originele DMM image (rel 1.00) installeerd in combinatie met die Aston module? Indien een HD erin zit, deze eerst formatteren of los koppelen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Geplaatst: 21 juli 2007 Geplaatst: 21 juli 2007 Okay, ik heb de origilele firmware erin geschoten en de astonmodule gebruikt. Probleem nogsteeds niet verholpen. Hardeschijf losgekoppeld en hierna een tijd laten draaien, alles okay. De nieuwe Pli er weer ingeschoten met de CCcam, alles nogsteeds in orde. Maar k had de behuizing van de box nogsteeds open en de harddisk losgekoppeld, toen ik deze weer had aangesloten en de behuizing dicht begon na een paar uur de ellende weer, mijn conclusie "de box word te warm van binnen". Ik heb er nu een ventilatortje ingezet en de IDE kabel anders gelegd en het probleem is tot op heden niet meer voorgekomen. i.i.g. bedankt voor de hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen