Gast Geplaatst: 21 juli 2007 Geplaatst: 21 juli 2007 Ik heb een 7020 s gekocht maar het lukt mij niet de goede software te instaleren. Wie kan mij in jip en janneke taal uitleggen, stap voor stap, wat te doen. Ik heb de Dreambox aangesloten in het netwerk en heb via DCC en Dreamup contact met de Dreambox. Ik heb via Dreamup TPI-Helenite geinstalleerd. Maar weet niet hoe de softcam en de Keys er in te plaatsen. Vervolgens geprobeerd via DCC Nab-Darkstar te instaleren. Ik kan het bestand wel selecteren maar execute werkt niet ( licht niet op) en via Dreamup kan ik alleen een NFI bestand flashen en geen img bestand. Wie kan mij helpen.
Ome Merde Geplaatst: 21 juli 2007 Geplaatst: 21 juli 2007 http://www.dream-multimedia-tv.de/dm7020/index_eng.php deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 21 juli 2007 Geplaatst: 21 juli 2007 Bedankt voor de reactie maar die link had ik zel gevonden en geprobeerd werkt prima maar alleen met NFI bestand en niet met een IMG bestand.
Gast Geplaatst: 21 juli 2007 Geplaatst: 21 juli 2007 een img is voor de ouwe boxen. De nieuwe (600, 7020 en 7025) werken met nfi images.
Gast Geplaatst: 21 juli 2007 Geplaatst: 21 juli 2007 Bedankt, dat maakt veel duidelijk. Flashen met PLI helenite is gelukt maar hoe de softcams en de keys erin te krijgen?
Gast Geplaatst: 21 juli 2007 Geplaatst: 21 juli 2007 blauwe knop, software management, daar kan je een aantal zaken downloaden. Kies een softcam uit, en ga vervolgens met de blauwe knop naar 'softcam setup', en stel hem daar in als default. Keys doen we uiteraard niet aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen