Ga naar inhoud

[ALL] Feature requests volgende PLi ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Al eerder genoemd timeshift, en extra epg opties.

Verder:

De mogelijkheid om ppanels direct te starten of als plugin aan de help knop te hangen mis ik nu.

Het analoge klokje zoals bij nabilo vind ik ook erg mooi.

Gtz. Martje B

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Een plugin aan de helptoets hangen moet gewoon werken. Wel ff het plikey ppanel downloaden(!)

Zo'n analoog klokje is inderdaad leuk. Maar het is alleen iets visueels... Dit soort gadgets maakt alleen het zappen e.d. trager (het klokje moet toch maar getekend worden) en of dat nu voor alleen het mooie (en stabiliteit) handig is?

Timeshift zit er gewoon in, maar ik neem aan je bedoeld instant timeshift? Dit laatste is alleen mogelijk als Enigma-1 volledig overhoop gegooid wordt (gedeeltelijk herschreven)... daarom gebeurt dit (nog) niet.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Dat zit er niet in, althans niet zoals het door Gemini wordt toegepast. De optie 'OSD position' in 'user interface settings' heeft in PLi Helenite betrekking op de positionering van TuxTXT en MultiEPG, niet op de positionering van de OSD.

Geplaatst:
Citaat:
Dat zit er niet in, althans niet zoals het door Gemini wordt toegepast. De optie 'OSD position' in 'user interface settings' heeft in PLi Helenite betrekking op de positionering van TuxTXT en MultiEPG, niet op de positionering van de OSD.

Ik snap 'em. De OSD is bij ons altijd gecentreerd op de framebuffer (we gebruiken geen absolute posities zodat 't ook werkt op NTSC). Het is inderdaad ook mogelijk om te centreren binnen de OSD-posities. Goed idee!
Geplaatst:

shoenix ondertitels schrip standart in de ppaneels gebakken ,want nu werk die niet meer met pli helenite final

Geplaatst:

betreffende timers.

*

eerste waar ik me al jaren aan stoor en zo simpel is.

bij aanmeken timer , en invullen van een naam de regel

"geen omschrijving beschikbaar" weghalen zodat je die niet hoeft te wissen

*

bij het maken van een timer die overlapt met een timer die al reeds staat , vragen of deze nieuwe timer (evt eenmalig) voorang moet krijgen.

nu komt het vaak voor dat ik iets wil opnemen wat overlapt met een herhalende timer.

dan wis ik de herhaal timer om het te kunnen opnemen en vergeet hem natuurlijk weer terug te zetten :-)

ja kweet het er zijn twin tuners te koop,maar wacht op de 8000

Geplaatst:

Hoi,

Gezein het feit dat mijn homecinema-reciever ook MP3 kan decoderen, zou ik het zeer wenselijk vinden om bij het afspelen van MP3's de mogelijkheid te hebben om het MP3-signaal ongedecodeerd door te sturen (RAW).

Groet,

GJ

Geplaatst:

We kunnen met 2 tuners op 1 hd opnemen. Zelfs de recordings.epl is te delen op meerdere tuners, maar is het ook mogelijk om voor die 2e tuner een remote timer in te bouwen. Dan kun je die 2e tuner die bijvoorbeeld op de slaapkamer staat, gewoon vanuit menu beneden programmeren.

Geplaatst:

Daarvoor moet fors wat code worden aangepast, omdat die timer en al zijn logica uit gaat van de locale timer.epl file.

Die moet je dan van de andere box gaan halen, en ook alle logica rond b.v. conflict controle moet dan worden aangepast.

Erg complex dus.

We denken wel na over een webgebaseerde oplossing, met mogelijks meer opname gerelateerde features.

Geplaatst:

Ik vermoed dat die plugin onder water http requests staat te sturen naar de timer pagina van de webif van de andere box. En dan ben je natuurlijk verschrikkelijk afhankelijk van wat die supporteert, en in welk formaat deze zijn data terug geeft.

Bijna ondoenlijk om daarvoor een plugin te maken die met alle images, en alle verschillende webif versies daarvan, nog fatsoenlijk werkt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen