Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Al sinds 2004 draai ik naar tevredenheid met de pli images op mijn dreambox 7000S. Echte problemen hebben zich tot op heden niet voor gedaan.

Vandaag ontdekte ik wel iets raars met de RSS reader. Het gaat om het volgende:

Wanneer na ik het opstarten van de box de RSS reader open en bijvoorbeeld op de sat4all dreambox link klik dat verschijnt keurig de inhoud vam het genoemde forum op mijn scherm.

Nu komt het, wanneer ik dan hierna elke andere link klik dan komt de inhoud van het eerste geopende forum tevoorschijn en niet de inhoud van de link die ik dan heb gekozen.

Pas na het rebooten van de box kan ik een andere link kiezen om vervolgens weer in dezelfde problemen verzijld te raken.

Overigens is dit fenomeen opgetreden nadat ik vandaag mijn eigen settingslist had aangepast met geupdate informatie van de laatste Joske draaibaar lijst.

Zijn er raakvlakken te bedenken, of zijn er lui op dit forum die hier ook mee te maken hen gehad?

Nog even de de configuratie van de box:

Ik draai PLi® Helenite Final Images Suite 20070709 Rev.3223 met de /var op een Acer 512 Mb USB stick en een STAB USALS DiSEqC motor.

Ik zie uit naar jullie bijdragen.

Groetjes, Rob

DM800se + Moteck SG2100A

Maxdigital + Triax 88cm 4 LNB's

Geplaatst:

Ik heb de RSS reader gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd. Het lijkt erop dat het weer goed werkt.

Bedankt voor de tip.

DM800se + Moteck SG2100A

Maxdigital + Triax 88cm 4 LNB's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen