MR_B Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 Volgens mij liggen de servers van PLI plat ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 Nope. Een van de servers ligt plat, verschrikkelijk gecrashed vannacht. We zijn met man en macht bezig 'm weer in de lucht te helpen. De servers staan in een DNS round-robin. Ff nog een keer proberen en je komt weer uit bij een server die 't nog wel doet. We halen 'm tijdelijk uit de DNS, het probleem moet dus zo over zijn...
MR_B Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Geplaatst: 30 juli 2007 Ik had wel 10 keer geprobeerd maar kwam toch steeds op dezelfde server uit. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
tfh Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 Citaat: Ik had wel 10 keer geprobeerd maar kwam toch steeds op dezelfde server uit. Waarschijnlijk staat de "foute" server nog altijd in de DNS cache van je ISP. Even (een paar uur) geduld hebben waarschijnlijk.
MR_B Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2007 Citaat: Nope. Een van de servers ligt plat, verschrikkelijk gecrashed vannacht. We zijn met man en macht bezig 'm weer in de lucht te helpen. De servers staan in een DNS round-robin. Ff nog een keer proberen en je komt weer uit bij een server die 't nog wel doet. We halen 'm tijdelijk uit de DNS, het probleem moet dus zo over zijn... Ik heb een vermoeden dat ie binnenkort weer plat gaat, waarom zul je denken? Nou het volgende. ALs ik een nieuwe softcam wil downloaden ging dat altijd steeds trager en trager tot de crash. Na de crash ging het weer lekker snel, maar het probleem begint weer terug te komen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen