Interstate 60 Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Als ik in Pli Helenite met de gele knop op een item in de EPG-gids druk, kom ik een timerscherm terecht. Deze heb ik zo aangepast dat de opname 10 minuten eerder en 10 minuten later eindigt dan de EPG-tijd. Echter ik moet steeds handmatig de instelling Ngrab wijzigen naar Opnemen zodat de opname op de interne harde schijf terecht komt. Waar kan ik deze instelling zo wijzigen zodat ik op de gele knop in de EPG-gids druk, meteen de juiste instellingen heb?
dAF2000 Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Probeer eens groen (en geel en blauw zijn ook leuk).
Interstate 60 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2007 Eenvoudige functie, maar ik wist hem niet te zitten. Hartelijk dank.
dAF2000 Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Citaat: Eenvoudige functie, maar ik wist hem niet te zitten. Hartelijk dank. Als je MultiEPG gebruikt (die met dat schermpje linksboven) dan kun je op de Help-knop drukken om alle toetsen te zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen